20 Temmuz 2009 Pazartesi

one way or another.

Evvet....uzun zamandan sonra Türkiye'ye dönmüş bulunmaktayım ve ilk defa burda yazıyorum..Şuan tek düşündüğüm aç olduğum ve arkadaşımın evinde kalmış olmanın verdiği ''etrafı toplamak zorunda hissetmek '' duygusu...oysa ki ev çok dağınık ve üşeniyorum.Sabah uyanınca dünden kalmış bira şişelerini görmek hiç ama hiç hoşuma gitmez,hele bir de onları lavaboya dökmek vardır ki kokusu çok fenadır...neyse ...dün o kadar da çok içmedim fekat hazır çakırkeyifken kendimde hissettiğim artı bir güven duygusu ile uzun zamandır görmediğim ve aramaya üşendiğim bir insanı aradım,red cevabım ile popomu plastik sandalyeme daha da yayarak önümdeki cips kırıntılarını parmağımla toplayıp yedim..
Bilmiyorum.
-5 kişi var aklımda,hepsiyle ayrı problemlerim var.
-2 gün sonra Almanyaya gidiyorum,neler olack heyecanlı geceler beni mi bekliyor?
-Neden kendime şanssız deyip duruyorum halbuki şanslıyım be.
-Kahküllerim var ve saçlarım eskisinden dha koyu...boyatmadım...garip..