31 Mart 2009 Salı
all good things come to an end.
1 ay internetsizlik çektikten sonra internetin çok da kötü bi şey olmadığına karar verdim..sanallık getiriyor sosyalliği öldürüyor diye inanıyordum ama hayır..insan kendini yalnız hissettiği zaman istediği insanla anında iletişim kurup dertleşebiliyor..gerçekten ihtiyaç var..çok alıştığım insanların gitmelerini hiç ama hiç sevmiyorum.Gerçekten.. hayatımda 10 okul değiştirmem ve bu sayıdan daha fazla ev değiştirmem insanlara veda etmekten bi o kadar daha nefret ettiriyo..çok büyük bi boşluk oluyo cidden çok üzülüyorum ve bunu hiç bir güzel düşünce değiştiremiyor..anı yaşamayı da hiç başaramadım sürekli genç kız triplerine girip emo style gezdiğimde oluyor ve bilmiyorum ya çok sıkıcıyım..gerçeklerle yüzleşmeyi,oturup düşünmeyi istemiyorum keşke tüm kara parçaları birleşse huzur içinde hep beraber yaşasak? olmaz mı? olmasaydı sınırlar farklı diller vizeler vs vs vs ..eski türk müziklerini daha da çok sevmeye başladım bu aralar..biraz keyifleniyorum onlarla sanki..ayrıca zaman en olmadık zamanlarda hızlı ilerlemeli mi?
9 Mart 2009 Pazartesi
hayneken!
eski şarkıları seviyorum hele de eski türk filmlerinde çalanları...türkçeyi de seviyorum..(Je ne suis pas raciste)..hehe mutluyum(sono felice) felicissimO?
5 Mart 2009 Perşembe
XxXxXxX!!!
duygulardan duygulara koşmaktayım.hayır ne suçum var benim,neden böyle bi patlıcankafayım? çok büyük bi sivilcem çıktı,acıyo.Ayrıca ırkçıları sevmiyorum ben bir ırkçı değilim fakat neden neden ismini vermek istemediğim o ülkedeki insanlar beni çok sinir ediyorlar? Hiçbir şey yapmaları gerekmiyor şayet bugün aynı masada otururken aramızda rüzgarlar eserken ve ben savrulmuş saçlarımı düzeltmeye çalışırken bana sahtekarca iyi olup olmadığımı sordu,yok ya çok inanılmaz rahatsız oluyorum..ilk görüşteki izlenim,ilk muhabbet filan çok önemlidir benim için ve ilk andan böyle içime bir ağırlık çöktürüyor bazı insanlar,benim mendeburluğumdan mıdır bilmem..önyargılarımı biriktirip kule yapıp düşmemesi için üstten bikaç parçayı yere koyup(bazen sempati duymak)rafa kaldırıyorum.Çok sinir oldum bugün kendime..yanında gerildiğim insanlar özgürlüğümü kısıtlıyorlar,evet! onların yanında konuşamıyorum ve rahat davranamıyorum neden? halbuki tam tersi olması gerekmez mi? sallamıyorum deyip ...ama olmuyor neden? cidden boğuşuyorum kendimle..habire nutella yiyorum 100 kilo ama mutlu bi kadın olmicam..böööö!! lanet...oysaki ben bugün yağmur yağsa da mutluydum..üstelik italyanca çalışmıştım bi dolu,çok kendime gaz vermiştim fekat gene buldum canımı sıkıcak bir konu...yok yok...
3 Mart 2009 Salı
marcus miller <3
1 Mart 2009 Pazar
frizzantino e io
1 şişe şarabım var(hala içmekteyim),1 bütün baget ekmek bitirdim(çığlıkları duyar gibiyim)..şiştim çok..bi arkadaşım davet etti,onun yerine "vicky cristina barcelona"yı izledim ve oldukça beğendim..penelope cruz olduğundan daha karizmatik ve seksiydi evet..ayrıca film izlemeyi özlediğimi farkettim,çok az izliyorum burda.."kendimi çok şiş hissediyorum" yazıcaktım ki farkına vardım aslında gerçekten şişim..herkes manken olamaz ki canım,tombul yanaklarımla kimi zaman pancar kimi zaman patlıcan gibi görünsem de olsun demek istiyorum..çok da..
bu "pazar" ı sevdim.
Bir şarkıya takmayı çok seviyorum.Evet ardarda dinliyorum onu..hele de bir duyguyu çok yoğun yaşıyorsam..örneğin çok mutluysam aşırı hareketli bi müzik dinliyorum,ağlayasım varsa kendimi ağlatana kadar en duygusalını bulmaya uğraşıyorum..bazen de kendimi klip kızı zannediyorum bi havalara giriyorum klipler çekiyorum,tam artist göründüğümü zannederken bir su birikintisine basmamla üstümün başımın sular altında kalması ve insanların bana dönüp "you are a loser" şarkısını söylemeye başlamaları küçük çaplı bir müzikal tadında oluyor..elele tutuşup etrafımda bir halka oluşturuyorlar..çok garip rüyalar görüyorum,entrikalarla yaşıyorum..bikaç gündür çok geç uyanıyorum..ama benim de bir mutluluk kaynağım var----> Sicilya'ya gidiyorum ayın 19unda ve bunun hayalini kuruyorum şimdilik..ve bir sözüm var unutuldu sanılmasın..saygılar..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

