1 Mart 2009 Pazar

frizzantino e io

1 şişe şarabım var(hala içmekteyim),1 bütün baget ekmek bitirdim(çığlıkları duyar gibiyim)..şiştim çok..bi arkadaşım davet etti,onun yerine "vicky cristina barcelona"yı izledim ve oldukça beğendim..penelope cruz olduğundan daha karizmatik ve seksiydi evet..ayrıca film izlemeyi özlediğimi farkettim,çok az izliyorum burda.."kendimi çok şiş hissediyorum" yazıcaktım ki farkına vardım aslında gerçekten şişim..herkes manken olamaz ki canım,tombul yanaklarımla kimi zaman pancar kimi zaman patlıcan gibi görünsem de olsun demek istiyorum..çok da..

1 yorum:

  1. ulan penolepe'yi salla, javier bardem'e takılmalıydı aklın asıl. bir insan bu kadar güzel bir popoya sahip olmamalı be! barcelonaya az güzel bir kız arkadaşımla gidip javier bardem buluciğim, sana da '' ah şöyle yaptım, ah şurayı gezdim '' diye hava atıciğim, hazırlıklı ol.

    YanıtlaSil