15 Haziran 2009 Pazartesi

batti balik yan gider- mi?-

yatagimin hemen yaninda ayaklarimin ucunda baska yatagim olmadigi icin arkadasimin uyku tulumunda yatmasi ve ayaklarinin altinin evimin pisliginden dolayi siyah olmus olmasi beni dusundurdu evet...suan evde 5 kisi olmamiz ve farkli nefes seslerini dinlemenin verdigi komik bi tebessum var yuzumde..
bugun burada bulundugum son haftanin ilk gunu..haftaya bugun istanbul yolcusu oluyorum ..aah ah cidden tam 8 aydir donmuyorum ve cok acaip duygular icerisindeyim.donmeye korkmuyo da degilim..sonuc olarak hayatimda cok fazla sey degisti..derslerim kotuledi evet kotu bir ogrenciydim burda ben.7 ders secip bunlardan sadece birinin sinavina onem verip gecmem ve geri kalanlarin sinav tarihini bile bilmeyip,arkami toparlamam icin oldukca gec olmasini bilmem de saat 6da kabus gibi kalkarak derin dusuncelere dalmama sebebiyet verdi..kalkip bi dus aldim kendime gelmek icin..saclarim islak..hala dusunuyorum...donunce hangi hocanin benim bir gerizekali oldugumu dusunecegine kanaat getirdigim bir liste bile yaptim.evet acinacak durumdayim bu konuda ama lutfen bir sey soyleyin be.onemli degil herkesin hayatinda gecis donemleri olur deyin lutfen.
Bu yil bayagi guzel bi yildi.Bu guzel sehri inanilmaz ozlicem...
Donmeden once icki cikolata parmesan ve bikac hediye almak zorunda olmam parasal acidan sikintida olmamla celisiyor....ayrica hediye almak zorunda miyim? cok zorlaniyorum ve sevmiyorum be.Bozulmasinlar bana,olmaz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder