
ne acaip şeydir buu?? farkında olmadan ekrana bakarken boş boş gülmek..ya da hemen silmek..sevmiyorum ben tutarsızlıkları..bir süre alınan yeterli dozla idare ediyorsunuz hatta anın verdiği gazla,aslında o kadar etkili olmayan uyarıcıyı olmayan artı özellikleri ile görüyorsunuz (o an arka plan "bulanık" oluyor)..birinden rica etsem beni şöyle bir dürtebilir mi ki..?hayır hiç mi ders almıyor insanoğlu? yok yok..bir de kendini kandırma dediğimiz bir olay var -biri beni mi çağırdı?-.İşte orda ben ortaya çıkıyorum ve şovumu sergiliyorum," kendin için yapıyosun canııığğm " desem de cık.yok.Biliyorum olmayacağım ben adam.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder