
Parasızlık üzücü bir şey sevgili insanlar..para harcamamanız lazımken ismi lazım olmayan o en sevdiğiniz mağazaya gidiyorsunuz ,gözünüze bir sürü şey kestiriyorsunuz sonra da kendinizi uzaklaştırmaya çalışıyorsunuz bu alışverişten -bok atarak-" zaten rengi de çok koyu bee hem de pahalı,aynısını terkosta bulurum ben" gibi cümlelerle kendi kendinizi avutmaya çalışırken bir ses duyuyorsunuz "coz you're free to do what you want to do.."gibisinden ve "işte hayat böyle bir şey insanlar,zaman geçip giderken para denen bu zırvaya ben önem vermem,ay ken du vatevır ay vant" deyiveriyorsunuz birden..işte burdaki etken mağazalarda çalan müziklerin verdiği gazdır.Evet çok iddialı konuştum ama aldım mı? hayır.İçimde kaldı mı?evet.Ama olsun nasılsa aynısını bulurum ki ben..
seviyorum:"özgürlük" düşüncesini.O zaman sizler için geliyor-->"Freedom's just another word for nothing left to loose.." (J.J.)
sevmiyorum:erteleme huyumu.
P.s.: Bugün devasa büyüklükte bir pizza siparişinde bulundum.Gerçekten BÜYÜK!Döndüğüm zaman bunu özleyeceğim.Neden neden neden bizde de pizzalar böyle değil?? Pizzeria Due Torri sen çok yaşaaa! lay lay layy..
seviyorum:"özgürlük" düşüncesini.O zaman sizler için geliyor-->"Freedom's just another word for nothing left to loose.." (J.J.)
sevmiyorum:erteleme huyumu.
P.s.: Bugün devasa büyüklükte bir pizza siparişinde bulundum.Gerçekten BÜYÜK!Döndüğüm zaman bunu özleyeceğim.Neden neden neden bizde de pizzalar böyle değil?? Pizzeria Due Torri sen çok yaşaaa! lay lay layy..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder