23 Nisan 2009 Perşembe

başlık.

Bir sürü bir sürü şey yazmak istiyorum ama blogu açar açmaz tüm kelimelerim yok oluyo..:/
Saatlerce telefon konuşması yapmak benim de hoşuma gider ama yanımdaki arkadaşımı arayan ve saatlerce konuşanlardan hoşlanmam.Oysa ki biz nutellalı kek yapacaktık..Beklemek zorundayım.Bu aralar her şeyi yemek istiyorum ," ho le mie cose" de diyebilirim.Yarın sabah annemi Venedik'ten almaya gideceğim ve ilk defa annemle yurt dışında yanyana bulunmuş olacağız..Çok mutluyum 6 aydır görmüyorum annemi...Bir gün yolunuz Venedik'e düşerse"Bellini" içmelisiniz..Ve de mutlaka "spritz" denen yöresel içkiyi denemelisiniz..Dönüşüm yaklaştıkça yapmak istediklerim çoğalıyor ve zamanım yetecek mi diye düşünüp üzülüyorum,canımı sıkan ya da sıkmaya elverişli tüm şeylerin listesini tüm konulardan daha hızlı yazıya dökebilirim. Artık bi sevgilimin olmayışına rağmen hala varmış gibi hissediyorummm lalalalalaaaa!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder