29 Nisan 2009 Çarşamba




eveeet.oldukça güzel günler geçiriyorum.




Annemin gelmesiyle odamın ve evimin temizlenmesi ve en son alışverişimde aldığım tüm her şeyi bitirmemle eskiye ait anılarım da biraz silindi gibi hissettim.(evet yıkanınca da "yeni bir sayfa açmış" gibi hissederim)"klişe" demek istedim şimdi..fransızca bir kelime olması ayrı bir sempati yaratıyor efendim.




Annem döndükten sonra burada tam bir buçuk ayım kalıyor ve tabii ki "dönmeden yapmam gerekenler" listem henüz bitmedi.Bu istikrarımla zafere ulaşacağım.İnanıyorum.




Dün gece normal bir yurdum insanı olarak bilgisayarımı açıp maillerime bakmak istedim (yalan söyledim,tamam bilgisayarım zaten açıktı.İnternete yatmadan önce göz atan kuul kız olamıyorum evet..ne yazık..)..Mailimde 3 okunmamış ileti olduğu yazıyordu ..Büyük bir heyecanla açtım ve karşıma çıkan bu görüntü beni bir süre hayatı sorgulamaya ve neden ben gibi düşüncelere itti.Bu bir mesaj mıydı? haha..printscreen yaptım ve sadece paylaşmak istiyorum..Çok etkilendim tanrım!haha.




2 yorum:

  1. bebe buell ve küçük liv tyler'lı fotoğrafa bayıldım. steven tyler ve bebe buell ikilisinden böyle bir melek çıkması da resmen mucizevi. yani ilahi işler ofisinde araya karıştı diyeceğim geliyor.

    YanıtlaSil
  2. hehe katiliyorum aslinda ben de sasiriyorum fakat steven tyler da ayri bi tatli ya karizmatik adam..cok hakkini yemeyelim:)

    YanıtlaSil